11 mai, 2007

Regn, regn, regn

Sidan eg kom til Berlin i september har det regna omtrent fem gonger. Eg har hatt bruk for regnsjakka, regnsbuksa og støvlane (ingen som har budd i Bergen reiser nokon stad utan) kanskje tre gonger. Så då eg skulle begynna å ta med meg ting heim igjen sidan eg snart skal flytta, så tenkte eg at rengskle kan eg trygt pakka ned. Men eg tok feil. Sidan eg kom tilbake til Berlin har det regna kvar dag, og mengden regn kan måla seg med Bergen på sitt beste.

I dag sto eg og øvde på Mendelssohn sin fiolinkonsert, som er den vakraste i heile verda, då med eitt blei dei mørkare i rommet. Eg titta ut vindauget, og lurte på kva som skjedde, for det var jo opphaldsvêr. Og så plutseleg, som om nokon hadde skrudd på ei kjempekran, hølja det ned. Det bråka og buldra og spruta, eg blei nesten redd. Dei stakkarane som jobba i nabohagen slapp det dei hadde i hendene og sprang under tak. Når eg ser ein film der det byrjar å regna usannsynleg mykje akkurat i det hovudpersonen får vita noko frykteleg, irriterer det meg alltid. Ikkje nok med at regn og fryktelege nyhende er ein klisje, men kvifor skal regnet alltid vera så urealistisk? Men det må eg berre slutta med, for no har eg sett at det verkeleg finnes filmregn. Men akkurat no har det letta litt, eg lurer på om eg rekk å gå ein tur i banken før det byrjar igjen.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ok, vi tek med paraply. Gler meg til å treffe deg!

9:31 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Viss det kan vera ei lita trøst: Her auser det ned heile tida! Det gjer ingenting for eg druknar ;-) i arbeid og.

7:45 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home