26 mars, 2007

Vår i Berlin

No er våren komen til Berlin. Det har vore strålande sol dei siste dagane, og godt og varmt. Nokre tre og blomar blømer allereie, og folk har hengt fargerike påskeegg på buskane i hagane sine. Berre synd at eg har vore mage-sjuk eit par dagar, og har måtta sjå på våren frå innsida av leilegheita mi. Men i kveld var eg i god nok form til å tusla ein kveldstur, og i morgon satsar eg på å vera heilt frisk.

Eg skal jo flytta til Stavanger til hausten, og har begynt å førebu meg til det. Stavanger vert den fjerde byen eg bur i, utanom Oslo som eg har budd litt halvvegs så lenge eg har vore saman med Jokke, og eg merkar at eg har blitt litt meir rutinert no enn eg var dei fyrste gongene eg flytta. Eg er ikkje så nervøs og spent, fordi eg veit at ting ordnar seg, og eg veit kva eg treng å vita kvar er. Skule, hybel, treningssenter eller joggeskog, og matbutikk er dei viktigaste tinga å få på plass. Favorittkafé, konsertsalar, politiske møter og andre viktige tilleggsting kjem sånn litt etter kvart. Men det ser ut som om hybelutvalet i Stavanger er litt begrensa, så om nokon av lesarane mine har tips om korleis eg får tak i ein hybel som er billig, i god stand, nærme skulen og sentrum, og stille, så er det berre å ta kontakt.