28 januar, 2007

Ida Sofie si lukkekake

I dag åt eg igjen tofu og grøn karry, og fekk ei lukkekake. Sidan Ida Sofie var den einaste som kunne oversetta den forrige lukkekakelappen, er denne dedikert til ho: Sie werden lange leben.

Bortsett frå å eta lukkekaker gjer eg ikkje stort anna enn å øva for tida. Det nærmar seg prøvespelstid igjen, og eg søker på skular i Oslo, Trondheim, Stavanger og Kristiansand. Det blir ganske travelt, alle held opptaksprøvar den same veka, men så langt ser det ut som om ingenting kræsjar. Eg trur eg skal vera godt førebudd til byrjinga av mars, men eg er skikkelig nervøs. I natt draumde eg at eg skulle spela, og at eg plutseleg fann ut at eg ikkje hadde øvd på heile stykket eg skulle spela. I midten var det eit parti som eg ikkje hadde sett før, og eg vakna og var kjempestressa og redd. Eg håpar eg får hyggeligare draumar i natt. Ein som inneheld Jokke, sol, sommar, ferie og ingen overraskande musikkstykker hadde vore fint.

3 Comments:

Blogger Tvillingammemamma said...

Jeg kjenner igjen den drømmen, jeg har flere ganger drømt at jeg skal prøvesynge med en arie jeg ikke har øvd på før og vi får jo ikke ha noter en gang ;) Huff, jeg føler med deg. Blir også stressa over å tenke på at på denne tiden neste år, må jeg bestemme meg for hvor i verden jeg vil hen.

11:13 p.m.  
Blogger Ingerid said...

Så lenge du har på deg riktig grønvalør kan det ikkje gå gale!

9:16 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Hihi- takk for lykkekaken, Mari^^

6:33 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home