26 januar, 2007

Songar i hovudet mitt

Eg har som regel ein song i hovudet. Ofte er eg ikkje klar over det, men med jamne mellomrom stig songen opp frå underbevisstheita og eg syng eller plystrar litt på den. Eg pleier å mora meg med å finna ut kvifor eg har akkurat den songen på hjernen, og har funne eit interessant system. Eg vel, heilt ubevisst, songar som har ein tekst som passar til det eg tenker på. Men eg treng ikkje å tenka på det med ord, det er nok å ha ei kjensle. Så kvar gong eg er sliten etter ein lang tur eller noko sånt, og er på veg heim, så dukkar songen Sloop John B opp i hovudet mitt med dette refrenget:

So hoist up the john bs sail
See how the mainsail sets
Call for the captain ashore
Let me go home, let me go home
I wanna go home, yeah yeah
Well I feel so broke up
I wanna go home

Det tok ganske lang tid før eg forsto samanhengen. Men andre songar er mykje lettare, og det kom ikkje som noko overrasking at denne songen dukka opp i hovudet mitt då eg såg ut av vindauget nettopp:

Det snør, det snør.
Tiddelibom.
Det er det det gjør.
Tiddelibom.
Nå snør det mye mer enn før.
Tiddelibom og
Huttemei tu.

Så kaldt det er.
Tiddelibom.
Jeg kjenner det her.
Tiddelibom.
Jeg kjenner det på mine tær.
Tiddelibom og
Huttemei tu.

2 Comments:

Blogger Tor said...

Jeg skjønner vi er litt i slekt.

11:09 a.m.  
Blogger Tvillingammemamma said...

Jeg begynner også alltid å synge på det snør det snør når det snør ute. Det snør ikke i Kristiansand, men det er veldig fint vær her.

12:47 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home