27 desember, 2006

Kva fekk Jokke til jol?

Eg vart til slutt nøgd med presangen til Jokke, og eg trur han vart glad for den. Eg fylte ein stor boks med marsipan, sjokoladesaus og karamellsaus til is, begge deler fordi det er Jokke veldig glad i. I tillegg la eg oppi ein og ein halv heimestrikka sokk. Eg ville ikkje strikka ferdig før eg var sikker på at sokken passa. Det gjorde den, og eg skal strikka som ein gal fram til eg kjem til Oslo igjen. På toppen låg boka Riket ved veien ende av Jan Guillou, fordi det er den boka Jokke mangla i triologien om Arn. I tillegg fekk han teikneserien Palestina av Joe Sacco, som har fått gode kritikkar.

Etter ei lang og strabasiøs reise kom eg og Jokke fram til Løvlid, hytta til mannen til mor til Jokke. Det vart slutten på det strabasiøse i jola, for me vart tatt veldig godt vare på der. Me fekk mat, i store mengder og alt smakte veldig godt, presangar, i endå større mengder og med masse omtanke bak, badstu, peiskos og mange, hyggelige samtalar. Og ein liten fjelltur, fordi det var berre på toppen av fjellet det var mobildekning.

2 Comments:

Blogger Katrine said...

Hei Mari, koselig at du er tilbake i gamlelandet. Jeg har oppdatert blogen min i rent raseri, noe som trolig ikke var en god ide. Jeg reiser på nyttårsaften, men vi kan kanskje sees før det? Klem

2:36 a.m.  
Blogger Brage said...

Trur det er mange som fikk Palestina-tegneserien til jul. Sjøl ga jeg den til både Magnus og Joachim...

9:48 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home