21 november, 2006

Problemet med blogging

Den siste veka har eg opplevd mykje. Ingerid har vore på besøk, me har leita etter hagenissar, ete masse god mat og hatt det veldig fint. I tillegg har eg ete middag med den tyske norskstudenten og handla litt jolegåver. Og heile tida har eg øvd og trent og ete og sove i passande mengder. Problemet er at når eg opplever så mykje, så har eg ikkje tid til å blogga om det. Derfor denne kjappe oppsummeringa, berre for å fortella at eg lever og har det bra.

Eg har dessutan ein plan om å skriva ein jolekalenderkrim i bloggen min, med eit nytt kapittel kvar dag i desember. Plottet er ferdig, og fyrste kapittel skreve, og no når eg har publisert planane mine håpar eg på inspirasjon/press til å skriva dei neste 23. Følg med, følg med!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

12:56 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Det er fint at du har det travelt. Eg gler meg til adventskrim.

11:41 a.m.  
Blogger Murat said...

Herlig, adventskrim gjør advent litt bedre! Link opp til meg, Mari :)

Kristian

2:00 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home