10 oktober, 2006

I syboksen min

Dei siste dagane har eg sydd to dukar og gardiner til å ha på rommet mitt. Til saman har eg sydd ni meter saum for hand, og eg er ganske stolt. Det er blitt skikkelig fint, og i morgon skal eg henga opp bileter og kanskje, om eg kjenner meg kreativ, måla nokre sjølv. Då eg opna syboksen min for å finna nål og tråd fann eg noko eg hadde glømt eg hadde; Målstokken. Det er ein kortstokk med kaldnålsraderingar, det vil seia teikningar, av Arne Bendik Sjur, og tekstar av Einar Økland. Ideen til stokken kjem frå Økland, og den er utgitt av Det Norske Samlaget i 1986. Eg hugsar denne kortstokken frå eg var liten på grunn av dei groteske portretta som pryder kvart kort. Dei som er teikna er nok kjente menneske, men eg kjenner ikkje igjen så mange. Gro Harlem Brundtland er ei av dei eg gjenkjenner. På kortet hennar står det: "Til sal av Noreg sa ho JA. Det var det ho sa."

Under hovudet til ein eldre mann med høgt hårfeste, hår rett til vers, briller med kvite glas og ein grotesk, halvopen munn med raude lepper står det: "Liv og helse? Død og frelse? Slå på! Slå på! Og du skal få!" Er det nokon som forstår kven det skal vera?

Eller kva med denne? Ein mann med tredagars-skjegg, bart, høgt hårfeste, svart hår og klumpete nase har teksten: "Fe, frendar, fisk og skogar døyr. Livet renn i oljerøyr."

Forresten, eg reiser til Oslo i morgon kveld, og blir til sundag. Nokon som vil henga med meg og snakka norsk?

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tja, hva planer har du på fredag? Etter-jobb-øl? :)

9:57 a.m.  
Blogger Magnus said...

Ein kan kjøpa denne målstokken hjå Norsk Målungdom.

11:02 a.m.  
Anonymous Arne Bendik Sjur said...

Jeg vet godt hvem de folka på målstokken er, jeg. Kjenner de fleste.

Hilsen
Arne Bendik Sjur

10:18 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home