13 september, 2006

Internett heima?

Nei... Eg hadde eit häp om at eg skulle fä nett heima i dag, sidan installatören frä telefon- og nettselkapet skulle komma i dag. Han kom, fiksa litt, fortalte at eg mätte venta pä ä fä eit modem tilsendt, og gjekk. Sä eg mä venta ei stund til, kanskje ei heil veka. Det er kjipt ä ikkje ha internett. Surfinga kan eg jo gjera pä nettcafear, men det hadde vore fint ä kunna bruka Skype og snakka med folk òg.

For ä gjera gale verre, sä har gripebrettet pä fela lösna igjen. Ho som limte det i vär mä ha gjort ein därleg jobb, sä i dag har eg levert fela til ein felemakar som lova ä ordna det sä raskt han kunne. Det betyr at eg verken har internett eller fiolin ä underhalda meg med i kveld, og sidan eg er forkjöla sä kan eg ikkje trena heller. Men eg har eit par filmar pä dvd, sä eg overlever nok.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jeg har fått internett hjemme nå, så jeg gleder meg til du får det, så kan vi ta en lang prat på skype. Savner deg.
/R.

11:16 p.m.  
Blogger Mari said...

Eg saknar deg og, Ragnhild, du stär högt pä lista over dei eg vil ringa när eg fär internett.

2:43 p.m.  
Blogger Dadida said...

Og Dadida har ettårsdag i dag!

11:12 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home