21 juli, 2006

Briller

Her om dagen var eg til optikar for å sjekka om eg trengte briller. Han fann ut at eg ser perfekt på høgre auge, men har litt skjeive hornhinner på venstre. Sidan det er venstre auga mitt som er dominant, på same måte som eg bruker mest høgre armen, så bruker eg mest venstre auge, kan det gjera meg sliten, og vera med på å gi meg migrene. Det vil eg jo ikkje ha noko av, så dagen etter tok eg med meg Jokke for å sjå på briller. Brilleland hadde tilbod, så eg fann meg eit par ok briller til berre 400 kroner. Så no gleder eg meg til at dei vert ferdige, så eg kan bli brilleslange igjen.

Ellers så gjer eg ikkje så mykje om dagen, eg øver og jobber med støttenettverket for afghanske flyktninger. Veret er strålande, og sjølv om det blir lite bading og sånt har eg skikkelig sommarferiekjensle.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Gratulerer med nye briller, da! :)

11:31 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Vert du brilleslange igjen?
Vel, velkomen tilbake :)

10:48 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home