17 mai, 2006

Berlin, her kjem eg!


Kanskje ikkje akkurat i dag, men om tre månadar reiser eg. Eg har øko-nomien i orden, ein lærar som vil undervisa meg og ein stad å bu. Eg skal bu i eit hus der mor til læraren min leiger ut leilegheiter, i bydelen Spandau, eit stykke utafor sentrum. Men det tar berre 15-20 minutt med offentleg transport å reisa inn til sentrum, og det er ikkje så ille. Eg kan øva frå åtte om morgonen til ti om kvelden i det huset, og når eg har øvd seks timar kan eg gå på konsert for ein femitilapp med eit av dei mange gode orkestra i Berlin. Det blir strålande!

Men enn so lenge er eg i Odense. Foreldra mine har besøkt meg dei siste dagane, så eg har ete masse på kaféar og resturantar, og i går fann eg og mor mi endeleg ein kjole som eg kan ha på i bryllupet. Den er lang, mørkeblå, enkel og veldig fin. Det har vore hyggelig å ha besøk, det er kjekt å visa fram Odense.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det var kjekt å besøke deg i Odense. Byen var fin og dansk, og du var fin og dansk med sykkel. No gler eg meg til å besøke deg i Berlin.

12:26 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home