23 april, 2006

Beklagar alt det rosa

Eg leika meg med å laga ein rosa blogg i dag, men då eg skulle forandra den tilbake til den vanlege blå ville plutseleg ikkje blogspot meir. Eg skal fiksa det ved fyrste høve. Men på ein måte liker eg rosa. Eg, som alle andre jenter, elska rosa då eg var liten. Eg kan hugsa ein kjole som barbiedokka til Nina, ei venninne eg leika mykje med, hadde. Den var stor og rosa med puffermar. Ein sånn kjole ville eg òg ha. Men så blei eg svartkledd feminist, og svartkledde feministar kan jo ikkje lika rosa. Eller kan me det? Eg kjenner at eg har begynt å lika rosa igjen. Eg liker rett og slett at fargen er varm og lys, men ikkje så skrikande som raud eller gult. Men eg ser at det ikkje funkar på ein heil blogg, dessutan så er nyansane for like kvarandre, så det er vanskeleg å lesa. Så når blogspot er klar til å samarbeida igjen blir bloggen blå.

I dag har eg øvd med ein kvartett eg spelar i. Me spela ein av Haydn sine strykekvartettar, og eg synes det er kjempegøy. Me er ein svenske, ein danske, ein litauar og meg, så me komuniserer saman på dsvnorsk og engelsk. Me skal, om me øver nok, spela på ein konsert 15. mai. Det er den same konserten som eg skal spela mine to solostykker på. Eg er framleis i tvil om eg kjem til å bli klar, det er berre tre veker igjen. Men eg gjer så godt eg kan.

3 Comments:

Blogger Guri said...

Klart du blir klar til konserten. Flink er du!
Om eg kan går rundt å sjå ut som ei husmor frå 50-talet kan vel du lika rosa, feministar er me jo uansett ;)

10:33 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Jeg synes det er noe stort tull at man ikke kan like rosa eller den derre lyseblå fargen som guttebabyer blir kledd i.

En skal gå i de fargene en liker :-)

1:39 a.m.  
Anonymous Anonym said...

selvfølgelig kan alle jenter like rosa hvis de vil. men du generaliserer det ved å si at du var som ALLE andre jenter når du var liten. du likte nemlig rosa. vel, in your face, det gjorde IKKE vi! Vi hadde bolleklipp i 3. klasse og mikke mus tights til 5... SÅ DET SÅ!!!

Karna og Linda, ORU

4:22 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home