04 april, 2006

Mi veka

Christian starta det, Lille Frøken fulgte etter og no er det min tur. Eg skal oppsummera veka mi.

Politisk aktivitet: Utallige innlegg på RU sitt nettforum, og så les eg Guns, germs and steel av Jared Diamond som i korte trekk er eit forsøk på å finna ut av kvifor det var europearane som invaderte Amerika, og ikkje amerikanarane som invaderte Europa. Det er ei veldig spennande bok, eg har så smått begynt å tenka på å laga ei innleiing eller ein artikkel bygd på den.

Sosial aktivitet: Oj, no må eg tenka etter. Eg har vore på opera saman med to andre, og så har eg prata litt med folk på skulen. Og det er vel det. Jo, eg har prata med Jørgen som eg bur med, og så har eg jo prata på msn og Skype med folk i Noreg. Og viss eg tolkar sosial aktivitet veldig vidt så er jo epostane og meldingane eg sender med Jokke litt sosiale.

Musikalske aktivitet: Her kjem forklaringa på den stusslege aktiviteten ellers. Eg har stort sett spelt den siste veka.

Bøker lest: Moving pictures av Terry Pratchet, faglitteratur om barokken og Guns, germs and steel.

Filmar sett: Ingen, det tar jo så lang tid

Hørt på radio: Masse, eg har oppdaga podkasting, og høyrer på alle mine favorittprogram som Ut i verden og Språkteigen. Det einaste eg saknar er Hallo i uken, det legg ikkje NRK ut.

Trening: Flaut lite. Men eg syklar opp og ned til sentrum omtrent kvar dag, og det er jo strengt tatt ein halvtime med fysisk aktivitet.

Alkohol konsumert: Null, niks og nada. Eg bør vel smaka på det lokale ølet snart, men eg har berre ikkje kome så langt.

Musikk høyrt: Mest musikk som eg skal spela, og derfor bør høyra på. Og så litt Elvis Costello fordi eg har begynt å lika han skikkelig godt.

Det var mi veke. Neste veka blir mykje meir spennande, då er det påskeferie og eg skal vera i Oslo med Jokke.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Har du meg på msn? Brukar ikkje raudstjernemailen der... Kan senda ein mail med msn adressa mi :)

9:44 a.m.  
Blogger Mari said...

De er lagt til, begge to. Snakkast!

11:55 a.m.  
Blogger Anna said...

Oj, du har skikkelig bra kategorier da. Jeg skal finne på noen flere jeg.

8:37 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home