21 mars, 2006

Flødewiener

Sidan eg no har bestemt meg for å reisa frå Odense i slutten av mai, og det ikkje er så altfor lenge til, så har eg tenkt å bli litt betre kjent med den lokale matkulturen. Eg har gitt opp rugbrød, det er for kraftig for meg, men dei fem bakeria og konditoria eg syklar forbi mellom heima og skulen har masse kaker og bollar i ulike størrelsar. I dag kjøpte eg ein flødewiener til 11,50. Det var ein stor bolle laga av wienerbrøddeig, og fyllt med krem og syltetøy. Eg åt den øverste delen fyrst, og vart positiv overraska. Verken bollen eller kremen var for søt, og kakaodrysset på toppen var ein fin detalj. Med store forventningar byrja eg på den nederste delen. Den viste seg å bestå av omtrent tre gonger så mykje krem som bolle, og min fyrste reaksjon var: Mmm, krem er godt. Etter kvart som eg åt meg gjennom bollen gjekk eg frå krem er fantastisk-stadiet, via er det ikkje litt mykje krem no?-stadiet til aldri meir krem-stadiet, og der trur eg at eg blir i nokre dagar framover. Men når kvalmen gir seg kjem eg tilbake med fleire opplevingar frå den danske matkulturen.