14 mars, 2006

Dårleg øvedag

Eg har ein dårleg øvedag i dag. Eg har litt vondt i hovudet og er litt trøtt, og sjølv om eg ikkje merkar hovudverken når eg speler er det veldig tungt å komma igang. Men eg har spelt fem timar om dagen i to veker, så eg har sikkert ikkje vondt av ein liten pausedag. I dag fekk eg vita når eg skal levera oppgåva mi i auditiv analyse, og eg har begynt å planlegga våren og sommaren. Det er så mykje eg har lyst å gjera, eg får nok ikkje tid til alt. Viss eg ikkje får nokon av dei stipenda eg har søkt på må eg faktisk jobba for å tena penger så eg har mat medan eg bur i Berlin.

Akkurat no har eg 1 kroner og 25 øre i lommeboka. Heldigvis kjem pengane frå lånekassa i morgon, men det er litt irriterande å ikkje ha pengar til å sitta på kafe og drikka latte og lesa akkurat i dag når eg ikkje får gjort noko fornuftig likevel. Det er mange som synest det er flaut å sitta på kafe aleine. Eg synest det er kjempefint, særleg om eg har god tid og får god kaffi. Det er fint å sitta saman med nokon òg, men eg tenker så godt når det er folk rundt meg som lagar sånn passe høg og passe interessant summelyd. Då kan eg sitta og skriva ei innleiing eller oppgåve, og når eg blir lei av det kan eg løfta blikket og sjå på folka rundt meg eit minutt eller to, og så kan eg jobba vidare. Det er ikkje det same å sitta heime. Eg blir litt for avslappa av det og mister konsentrasjonen. Sånn som i dag, eg får nok verken øvd noko særleg meir eller lest musikkhistorie i dag.