23 mai, 2006

På veg heim

Dette blir mitt siste danske blogginnlegg. Om nokre timar går toget mitt, og så skal eg vera i Noreg i tre heile månadar. Det er overraskande lite trist å reisa frå Odense, eg gleder meg for mykje til å sjå Jokke til å vera trist. Eg skal prøva å halda blogginga ved like, men det blir kanskje litt sjeldnare postar når eg blir opptatt med sommarferieaktivitetat. No fyrst er det festspel, så bryllup, så litt meir festspel, Oslo, Rød Sommarleir, meir Oslo, orkesterkurs og så Oslo igjen til slutt. Om det blir kjedeleg å sjekka bloggen min anbefalar eg å bruka "next blogg"-knappen øverst i høgre hjørne. Då kjem du til ein tilfeldig blogg, og det er mykje morosamt å lesa der ute. Dei mest spesielle eg har funne til no er kanskje den kristne, heimaverande, amerikanske mora som blogga om ungane sine og Jesus, eller den bloggen som stort sett besto av bileter av folk som bloggaren har møtt på gata i New York, og lange kommentardiskusjonar om stilen var kul eller ikkje, og om kanskje skoene burde vore litt mørkare og solbrillene litt større.

Men no må eg slutta å blogga, gjera ferdig den siste pakkinga, vaska litt og ta bussen til togstasjonen.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Sei frå når du skal ha nøklane då :)
God tur:)

5:37 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home