05 august, 2006

Ynskjeliste

I dag er det 19 dagar til eg har bursdag, og for å gjera det lett for Jokke og andre som har tenkt å kjøpa presang til meg, presenterer eg herved ynskjelista mi. Den er verken komplett eller i prioritert rekkefølge.

1. iPod Nano.
2. Bøker om Berlin, skjønnlitteratur og reisehandbøker.
3. TV-seriar på DVD, særleg Randi og Ronnys resturant, Pelle Parafins Bøljeband, Brødrene Dahl, og alle gode seriar som har gått på TV i det siste, men som eg ikkje har hatt tid til å sjå på.
4. Film på DVD.
5. DVDar med fiolinistar som speler. Eg har lyst på alt, men blir særleg glad for nyare og kvinnelege fiolinistar. (Eg har Anne Sophie Mutter som speler Beethoven sine sonater for klaver og fiolin.)
5. Smykker, belter, skjerf og generelt stæsj.
6. Kle, særleg i ull.
7. Bach: Solosonatas & Partitas for soloviolin. Henle Urtext-utgåva.
8. Lydbøker, særleg Terry Pratchet-bøker
9. Besøk i Berlin.
10. Ostekaka.

4 Comments:

Blogger Brage said...

Jeg skal se om ikke jeg kan hjelpe til med ønske nr. 9. Sånn rundt den årlige Lenin-Luxemburg-Liebknecht-marsjen.

6:52 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Har ikke du skype, Mari? nå har jeg også skype(bærumsgutt tvang meg).

Hva er brukernavnet ditt?

10:10 p.m.  
Blogger Mari said...

Eg har skype, ja, brukarnamnet mitt er aobakle. Eg er ikkje pålogga for tida, men når eg blir einsam og forlatt i Berlin skal eg vera pålogga heile tida.

8:39 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Er du i Oslo på Dagen, da?

11:26 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home