07 oktober, 2006

Trivselstiltak

I går kom ein venn som òg studerer i Berlin på besøk. Det var veldig hyggelig, me drakk te og prata. Men eg når eg fekk besøk såg eg plutseleg leilegheita mi med nye auger. Og sjølv om det er ei ok leilegheit så ser det litt stussleg ut her. Eg har ikkje fått hengt opp noko på veggane, for teipen eg har er ikkje sterk nok, og eg er redd for at ein sterkare vil øydelegga tapetet. Og eg har nesten ikkje møblar, og eg har beheldt dei stygge gardinene som hang her då eg kom. Eg har tenkt som så at eg berre skal vera her i ni månadar, og at det ikkje er så lenge at eg treng å ha det så koseleg. Men no når det har gått ein månad forstår eg at ni er veldig lenge. Så i dag var eg på Ikea og kjøpte stoff til gardiner og til duk på bordet mitt, og bileter til veggane. Eg har tenkt å henga dei opp på ei snor med klesklyper, då treng eg berre å laga to spikerhol i veggane. Eg kom halvvegs i gardinkantinga medan eg såg ein film i kveld, og viss eg er riktig effektiv blir eg ferdig i med dei og duken i morgon.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det skadar nok ikkje med litt hygge. Kos deg med gardinene og duken og bileta.

6:16 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home