12 februar, 2007

Jubileumshelg

I byrjinga av februar 2000 møtte eg Jokke, og sjølv om me ikkje har vore kjærastar heile tida så var det på sin plass å feira sjuårs-jubileum denne helga. Jokke kom til Berlin på fredag kveld, og laurdag gjekk me på Berlinale, filmfestivalen i Berlin, og såg ein kunst/dokumentar-film som dessverre ikkje var særlig god. Men middag me åt etterpå var kjempegod, så det gjorde ikkje så mykje at filmen skuffa litt. På sundag dilla me litt rundt i byen, og fann ein kjempekul steinlabyrint og ein hyggelig kafé. Dessutan har eg sett ein slags rekord i helga, eg har kyssa Jokke tusen gonger. Det er det ikkje mange som har gjort!

Det blir ikkje særleg mykje blogging framover, eg har ikkje tid til så mykje anna enn å øva. Men eg må tydeligvis passa på å ta meg litt fri av og til, for læraren min har aldri vore så nøgd som han var i dag, sjølv om eg ikkje har øvd i det heile tatt i helga. Eg speler nok betre når eg er utkvilt, lukkeleg og forelska.

7 Comments:

Blogger Ingerid said...

Hvis du kjem inn på musikkhøgskulen no, er du slikt eit perfekt og fullkome menneske at eg nesten trur eg må avskriva deg.

Grattis med jubileum!

:)

10:53 a.m.  
Blogger Mari said...

Eg søker heldigvis ikkje på musikkhøgskulen. Å ikkje komma inn tre gonger (ok, eg kom inn på ped.studiet, men det tells ikkje) bør vera eit hint om å ikkje søka igjen.

6:12 p.m.  
Blogger Ingerid said...

hæ?


...men ka e det du øve te no du då?

10:22 p.m.  
Blogger Mari said...

Konservatoriane i Stavanger, Trondheim og Krisitansand, og så Barratt-Due i Oslo, som er ein privat skule.

7:38 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Har du telt hvor mange ganger du har kyssa Jokke?!

8:13 p.m.  
Blogger Mari said...

Sånn omtrent, ja. Det var hardt arbeid :)

8:31 p.m.  
Blogger Anna said...

grattis med jubileum!

5:36 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home