28 mai, 2007

Siste post

No er eg tilbake i gamlelandet, nærmare bestemt Oslo. Og eg skal aldri, aldri meir til utlandet. I alle fall ikkje på nokre veker. Sidan eg byrja å blogga har eg budd i Bergen, Odense, Oslo og Berlin, og bloggen har vore fin å ha for å halda kontakt med familie og venner. Men no skal eg bu i Noreg, og behovet for å oppdatera og å bli oppdatert blir mindre. Dessutan så har interessa mi for å blogga dabba sakta av, det var gøy, men no er det blitt litt ork. Så dette blir siste posten min. De treff meg på facebook, på telefon eller i det verkelege livet. Me snakkast!

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det har vore kjekt å lese bloggen din og hatt bloggkontakt med deg den tida du har vore utanfor landet. Men alt har si tid. Ha det fint i Norge, i Oslo, i Stavanger, på Facebook m.m.

9:53 p.m.  
Blogger Tvillingammemamma said...

Det har vært koselig å lese blogen din, litt synd at du slutter, men jeg forstår deg godt. Jeg er ikke så veldig flink til å skrive i min jeg heller.

10:12 p.m.  
Blogger Unknown said...

Nå må du snart skrive!

3:16 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

1:10 a.m.  
Anonymous Anonym said...

And everything, and variants?

7:33 a.m.  
Anonymous Anonym said...

It is possible to speak infinitely on this theme.

7:58 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home