25 januar, 2006

Ting og tang

No byrjar ting og tang å komma i orden her i Odense. Eg har fått timeplanen min, og skal ha 1,5 time fiolinundervisning, 2,5 timar med "det 20. århundres musikk/analyse" og 2 timar med auditiv analyse. Dei to siste faga er heilt nye for meg, og eg er ganske så spent på korleis det blir å hoppa inn midt i året. I tillegg til dette skal eg spela i eit kammerorkester, og eg skal ha ein halv time med interpretasjon. Det veit eg heller ikkje heilt kva er, men eg antar at det er som ein liten fiolintime, berre med ein annan lærar eller med ein pianist.

I går vart eg invitert på kino av to hyggelige jenter som òg er utvekslingsstudentar frå Noreg. Dei har vore her eit halvt år og er veldig hjelpsomme. Eg trur eg kjem til å få det fint her i Odense, sjølv om det er mange folk eg saknar. I kveld har eg vore på ein liten konsert med studentar frå konservatoriet, og no er det snart på tide å sova. God natt.